Az online kereskedelemnek köszönhetően ma már szinte mindent be lehet szerezni az internetről. Vannak azonban olyan termékek, melyeket szinte mindenki személyesen szokott korábban megvásárolni valamilyen sajátosság miatt. Ilyenek pl. a használt ruhák, használt ruha eladásnál elég sok problémára kell a kereskedőknek megoldást találniuk, ha sikereseket akarnak lenni.
Először is ügyelni kell arra, hogy mindegyik ruháról legyen kép, lehetőleg nem is csak egy. A használt ruhák egyediek mind stílusra, mind állapotra. A jó használt ruha webshopok ezzel tisztában vannak, és mindent elkövetnek azért, hogy a vásárlók valós képet kapjanak a termékekről.
Azok a webshopok, melyek sikeresek szeretnének lenni, minden használt ruhához egyedi, valós leírást is készítenek. A leírások feladata, hogy minél több hasznos információt tartalmazzanak az adott ruháról, hogy a vásárlók úgy érezzék, mintha saját maguk, személyesen látnák a ruhadarabot. Ha a használt ruhán problémák, sérülések vannak, a vásárlóbarát webshopok ezeket is jelzik, ugyanis tudják, hogy egy visszatérő vásárló sokkal fontosabb, mint az, ha valaki egyszer vásárol, de elégedetlen lesz utána.
Szintén nagyon fontos a használható mérettáblázat. Használtruha vásárlás esetén az egyik buktató a nem megfelelő méret lehet, ugyanis általában nincs más méret készleten az egyes ruhákból, és online vásárlás esetén nem lehet a fizetés előtt felpróbálni azokat. Olyan webshopot keressünk, amely pontos méreteket közöl minden egyes használt ruháról, ugyanis a pontos méretek nélkül rizikós online ruhát vásárolni.